Controleren van de praktijkmedewerkers in Corpio
Via Corpio wordt iedereen in de regio geïnformeerd over verschillende onderwerpen (bijv. scholingen, MTVP, digicoach netwerk) en zijn er communities om ervaringen te delen. Inmiddels zijn er meer dan 1000 actieve gebruikers van Corpio binnen onze regio. Corpio wordt dan ook steeds meer gevuld met functionaliteit en informatie voor de praktijken zodat er minder gemaild hoeft te worden. Het is dus belangrijk dat iedereen voor wie de informatie van belang is of die geïnteresseerd zijn, ook toegang hebben tot Corpio. Huisartsen en waarnemers hebben automatisch toegang en een groot deel van de POH’s, doktersassistenten, VS etc. ook.
Wil je een account aanmaken (voor een medewerker)? Dat kan door op de RegiozorgNU homepagina rechtsboven te klikken op de knop ‘Inloggen Corpio’. Via deze link is het mogelijk om in te loggen of een nieuw account aan te maken als de medewerker dit nog niet heeft. Bij het aanmaken kan de medewerker aangeven welke functie hij/zij heeft en bij welke praktijk hij/zij werkt, zodat dit netjes gekoppeld wordt aan de betreffende praktijk na de tweede controle door RegiozorgNU.
Het is aan te raden om periodiek te controleren of de praktijkmedewerkers gegevens nog kloppen (i.v.m. in dienst en uit dienst). RegiozorgNU heeft namelijk niet alle inzicht op de mutaties bij de praktijken. En dan is het jammer als niet iedereen dezelfde informatie ontvangt.
Praktijkhouders en praktijkmanagers zijn aangemerkt als praktijkbeheerder voor de contactgegevens. Het is als praktijkhouder of praktijkmanager makkelijk periodiek te controleren of deze gegevens voor jouw praktijk kloppen.
Lees hier verder hoe je een nieuwe medewerker kunt aanmelden en lees hier verder over het beheren van de praktijkmedewerkers.
Heb je vragen of loop je ergens tegen aan? Neem dan contact op met ZID@regiozorgnu.nl.wpsite-dev.nl.
